Keputusan percubaan SPM 2009 bagi kelas ustaz mengajar (5ka2, 5ke3 dan 5enk2). Kepada para pelajar ustaz yang dikasihi sekalian, bolehlah download fail untuk melihat secara terperinci keputusan peperiksaan tersebut.
http://www.mediafire.com/?zzycyzvzawj
Renungan

Arkib
-
▼
2009
(27)
-
▼
October
(16)
- Kursus Pemantapan Pengurusan Asrama SMT Zon Utara
- Rakaman Khutbah Jumaat (23.10.09)
- Allah Maha Berkuasa
- Ceramah Pertama (8.30-10.30 mlm)
- Kursus Pengurusan AJK Masjid Peringkat Negeri
- Anak Haram Bercambah
- Khutbah Jumaat (Masjid Daerah Machang) 16.10.09
- Masalah Jenayah yang Berlaku di Sekitar Kita
- Gempa Bumi di Indonesia; Iktibar dari Al-Quran
- Rakaman Khutbah Jumaat (9.10.09)
- Rakaman Kuliah Muslimat (6.10.09)
- Soalan Percubaan SPM 2009 (Pendidikan Islam)
- Gambar Raya I'dulfitri 2009
- Keputusan Percubaan SPM 09
- Rakaman Kuliah 2/10/09
- Kuliah Bulanan (Oktober 09)
-
▼
October
(16)
Blog Isteriku
My Site
Sahabat MTAQ
Sahabat UTM
-
TAJUK PENTING TING 412 years ago
-
Catatan Ramadhan 1433h12 years ago
-
Welcome To Queensland!16 years ago
-
Sahabat SMTK
Akhbar Hari Ini
Islamic Links
Internet Banking
Salam Ukhuwwah
Edu Link
Saturday, October 3, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

Pelawat
Search This Blog
Radio Nasyid FM
Taqwim

Digital Clock

Countdown


Followers
Harga Blog Ini
My site is worth$3,945Your website value?
No comments:
Post a Comment